the school

Det var inte så länge sen jag bloggade senast,  nu regnar det ute igen då.   Jag hörde att det ska regna hela veckan, men jag verkligen vägrar att sitta inne en hel jävla vecka. Just nu längtar jag bara tills på måndag då det blir träning för min del, ska bli skönt att komma igång igen.  Jag funderade även ut över en sak om jag ska forsätta med bloggandet när skolan börjar. För just nu vill jag bara försöka att seriöst komma igång med pluggandet, att bli en riktigt pluggis. Jag vill, men det krävs att jag tar tag i mitt arbete då. Och jag vet inte hur jag kommer hålla uppdateringen då.  Eller jag lägger inte ner så mycket tid på bloggen direkt, utan för mig att skriva ett inlägg tar bara några minuter men jag vet inte, det är en sak jag lär få fundera på. För det är kul att blogga, det är inte det.  Utan på fritiden efter skolan så ska det bli pluggning hemma, umgås med kompisar, träning osv.  Jag tror ni fattar vad jag vill få fram med det här. Men jag vet inte som sagt! Får väl tänka på saken lite till, tills jag är säker. Och skolan har inte börjat än så vi får helt enkelt se hur det blir med tiden!

På tal om skolan så ringde min lärare tidigare idag och ville prata med min mamma. Helt plötsligt så hörde jag mamma ge mitt mobil nummer till honom, ja då börjar jag ju förstås undra varför.  Efter ett tag fick jag ett väldigt oväntat samtal utav Rosi en annan lärare ifrån skolan, som försökte övertyga mig att det är bra att jag ska gå till skolan den 18 för instruktionsdagarna.  Vi börjar igentligen inte förens den 21. Så jag måste till skolan den 18, där jag även ska ha utvecklingsamtal och sätta upp mina mål för terminen (jag går i kunskapsskolan, det är ett helt annat system till skillnad ifrån andra skolor)   Nah! det blev ett längre inlägg än vad jag trodde, så jag rundar av här nu..

/ isabel

Kommentarer
Postat av: Roxanna

haha ja verkligen! :P

2008-08-05 @ 20:31:56
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Mille

haha , jag förstår vad du menar , har också gått på kunskap :P

2008-08-05 @ 20:33:55
URL: http://meroline.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Nej då är det ju inte särskillt kul med regn..:P Det blir ju oftast så. Och när det regnar vill man oftast ha sol men när det väl blir sol så tröttnar man och vill ha regn! :P Konstigt hur man funkar..

2008-08-05 @ 20:48:50
URL: http://instyleofloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0