söndag

Söndag idag. Sista söndagen på sommarlovet... Det känns ganska konstigt, har liksom vant mig vid att gå och lägga mig vid tre- fyra på natten (morgonen!?) och vakna någon gång runt tolv på dagen. Med andra ord så har jag helt vänt på dygnet.¨ Är typ clueless om hur jag ska palla att gå upp vid sju på torsdag... :O

Jag orkar inte riktigt berätta om gårdagen på the voice, men det var sjukt kul. Faktist den bästa dagen på hela sommarlovet. Helt ärligt talat så brudar, you make my day totalt!  Det var ändå kaos folk svimma, min kompis svimma.  Ja Kaos rent ut sagt, men annars var det sjukt roligt.   Sov hos Yasmine,  vi kom hem runt halv 2 tror jag. Eller lite innan det.  Och idag har vi inte gjort så mycket annat än att bara legat i sängen och lyssnat på musik.  Detta väder asså..

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0