Söndag

Gah!  Jag hade ingen lust till att blogga igår, var helt jävla död.  Åkte till Skärholmen för att möta Yasmine där, vi gick runt någon timma hittade ingeting förutom ett par örhängen, vi gick bara in i en affär så ja.  Sen stack vi hem till Yasmine såg på filmen fjorton suger, sen var det dax att gå och möta Johanna, vi tog tunnelbanan till t.centralen sen så promenera vi till kungsan.  Vi kom dit liiiiite för tidigt, kändes lite fel när det knappt var mycket folk. Sen runt 7 börja det komma lite fler, men jag måste konstatera att mina vänner är alldeles för roliga och underbara. Hände sjukt roliga saker,  vi gjorde lite allt möjligt.  Vi åkte hem vid 11 sen satt vi på en film, johanna slockna på 2 sekunder såg det ut som.  Fast jag såg klart på filmen och sen så smsa jag lite tills jag själv somnade.  Och idag har vi inte gjort så mycket mer än att legat i sängen och bara snackat.

Idag ska jag bara vara med yasmine och johanna ett tag, sen måste jag packa. Jag åker om 3 dagar!  yeee.

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0