snabb bloggning

hejhej bloggen! kom precis hem efter att ha vart i staden men isabel, hon skulle handla kläder och självklart så följde jag med. Mina ben är helt döda men min dag är inte slut, för att alldeles strax ska jag med syster till huddige och tränna, elle ja gymma? hoppas det blir roligt. elelr ja det är väl inte roligt, men det känns skönt efter träninge, det tycker jag iallafall. Ah jag är klar nu iafl, tagit på mig bekväma kläder som jag kan springa i och när klockan slår tio i 6 så ska jag och syster ner till bussen. på riktigt så hade jag tänkt och städa men jag erbjöd mig själv och åka dit  haha. Jaja men nu ska jag iväg, borsta tänderna och göra andra småsaker. puss hej, bloggar sen / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0