sex and the city

Godmorgon!  Blev hemma idag också, känns som att jag bara blir sämre och sämre. Vilket är dåligt förstås.  Fan att jag ska ha så ont i halsen, och hostar gör jag också typ hela tiden.  Blää säger jag bara.  Hoppas jag blivit bättre imorgon.  Själv så ska jag bara se på filmer idag igen då, justja igår såg jag en film, eller det är ingen film direkt. Men shan da man? Ni flesta borde nog veta vem han är, och så såg jag på den igår. Fy fan vad jag skratta. Och nej jag såg inte de på youtube. Utan de var  något jag laddat ner. Haha det fick mig på bra humör i alla fall!  Fast nej, nu ska jag se på satc filmen igen, älskar filmen!

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0