nu är jag back igen

Oj! Det var en ett par dagar sen jag bloggade! Uppehållet beror till största del till att jag har varit hos Yasmine ett par dar och inte orkat, men nu är jag tillbaka igen.   Jag orkar inte rabbla upp precis allt det vi gjorde fast men kortfattat då.  I Måndags efter träningen så åkte jag som sagt hem till Yasmine, vi var ute resten av kvällen och såg på flera filmer och hade det kul. Och i tisdags så åkte vi till ung och var där ett tag, efter åkte vi tillbaka till yasmine och var ute. Samma sak i onsdags. Och i Torsdags blev det ingen ung för vår del utan vi var hos henne ett tag och ute sedan var det dags för mig att åka på träning, därefter åkte jag hem till Yasmine. Och igår så åkte vi till ung och var där i stort sätt hela dagen/kvällen.  & därefter åkte jag hem.  Så här har mina närmsta dagar i stort sätt ut.

Aja..  nu ska jag göra lite grejer.
/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0