meet bill

Tjoho!  Jag stannade inne idag, igen. Allstå imorgon måste jag ut, och imorgon ska jag ut!   Jag ska nämnligen till rönninge och vara med singman och jessica, så great då slipper jag bli innesittande. Hoppas att det inte regnar, ovasett vad det är för väder så måste jag ut, imorgon..   Gah jag glömde att berätta så igår kväll såg jag på en film som heter meet bill,  den var riktigt bra och rolig.   Nåja my friends nu ska jag forsätta se på någon bra film,  vet inte riktigt vilken jag har ju knappt några på datorn längre. Men jag laddar nog ner någon bra!

/ isabel

Kommentarer
Postat av: diana

heej :)

asw typ vilke nsida brukar du ladda ner filmer på ? :)

§

2008-08-06 @ 20:36:27
URL: http://dsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0