hemma igen

jaja, jag är tillbaks jätte kult (?). Men jag klarar mig tills nästa år kanske, då får vi se ifall vi åker utomlands, eller jag får väll hoppas på det, annars blir det nästan bara gbg och sundsvall aja. Igår så skulle jag ha kommit hem klockan 3 ungefär men grejen var att det hade typdligen hännt en olycka i hallunda så at det var en sång jävla kö det tog 3 timmar för oss och komma hem. klockan 14.20 stannade flyget i arlanda. När jag väll kommit hem så fick jag träffa på engång lille Leo som du kan se bild på här nere. igår slaggade jag även hos gissele, vi hade det jätte roligt och jag pratade ut lite om spanien och on danmark. Jag tror nog att jag glömmde och berätta för er att jag har sett jupiter, ja det var ett tag sen jag gjorde det, det var i spanien och det var så jävla coolt och vackert! Jag klämmer in några bilder ifrån spanien senare för att jag måste göra mig iordning nu för att alldeles strax ska jag dra till kungsan.



big love/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0