great amanda great-great

Gah! Tredje eller andra gången jag bloggar idag, men det lär nog vara sista gången jag gör det. Nu när skolan börjar imorgon så kan jag inte fördriva all tid igenom att sitta här inte.  Jag fick lite beslut ångest vad jag ska ha på mig imorgon, va fan jag önskar mig en helt garderob full av kläder nya kläder,  så man bara kan öppa garderoben och välja ut något på 2 minuter. Så var jag förr, för jag brydde mig inte alls vad jag hade på mig. Inte nu heller direkt, men allstå jag får mer "panik" nu än då, typ.   Jag tror ni förstår, om inte så haha nehe synd då?

Jag har snackat med Amanda ett tag i telefon, det var evigheter sen.  Jag saknar dig din jävel, verkligen skit mycket. Men imorgon så träffas vi äntligen. Och idag ska jag lägga mig i tid, så jag slipper vara helt död när jag vaknar. Och om jag känner mig rätt så kommer jag ligga och snooza ett bra tag, som vanligt asså.  Fast nej, usch nu måste jag försöka hitta något att ha på mig imorgon. Sedan bär det av till sängen.  Hmm!

night night / isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0