finns ingeting bättre!

Hallåååå!  Jag har snackat med broder min, och vi eller jag kom fram till att jag ska börja på house. Det är en dansstil. Jag tänkte först börja på streetdance, men ångrade mig väldigt fort. Sen slog tanken mig att börja på dancehall för det är riktigt kul, men sen så övertalade min bror mig på något sätt att house är dubbelt så roligare osv. Så jag gör som han säger, han har oftast rätt. Jag älskar att dansa, det är fan mitt liv. Dansdansdansdans.  

Lite onödigt skrivet inlägg menmen..
/ isabel

Kommentarer
Postat av: .. anonym

har du gått på dans innan?

2008-08-23 @ 09:40:58
Postat av: isabel halldin

japp det har jag gjort.

2008-08-23 @ 10:41:18
URL: http://halldinlopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0