Finns hos dig

Igår somnade jag runt 3 någon gång, jag som tänkte lägga mig tidigt men icke sa nicke. Nu är jag i alla fall vaken. Det är sjukt bra väder ute, det är sol jag som trodde att det skulle vara regn, men det är nästan för kvat och fuktigt ute. Så då blir det äckligt varmt men jaja, jag gnäller inte.  Jag vet inte vad jag ska göra idag(?)  Men vi får väl se vad jag hittar på då.

"finns hos dig" det är en super låt, man blir nästan gråtfärdig.  Jag vet inte vem som sjunger låten och det hjälper inte att ni söler på youtube "finns hos dig" för där finns den ändå inte, men den är ändå hur fin som helst. (låten)

/ isabel

Kommentarer
Postat av: josephine

haha:)

2008-08-04 @ 12:46:34
URL: http://jjossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0