detta väder gör mig rastlös & utråkad.

Nu regnar det ute, tidigare idag var det varmt  som fan. Och nu helt plöstligt så öser det ner regn, så typsikt..  Jag snackade faktist med min danslärare för en liten stund sen, ja jag går på dans. I alla fall så börjar vi träna redan igen på måndag, fy fan vad skönt att komma igång igen då, känner mig jävligt stel i kroppen.  Och vi ska ha en "stor uppvisning" i början av september. Mm, då jag är i tunisen allstå TACK!  Fatta vad sur jag blev, men dem är inte riktigt säkra än som tur. För annars vet jag inte vad jag gör. Men det löser sig nog på ett eller något annat sätt..

Anyway så ska jag se på film nu!

/ I

Kommentarer
Postat av: sandra

samma här men endå är de lite mysigt ;D

2008-08-04 @ 18:53:07
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: julia.

här har regnet öst ned hela dagen. det är deprimerande...

2008-08-04 @ 21:35:48
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0