ändrade planer

Tjohej! Som jag oftast börjar med att skriva, Aja, hur är det med er då? Är själv rätt så trött men det får duga.  Morgon planerna är ändrade. Jessica ska till landet, så jag lär vara med Singman ändå, ska prata och se vad vi kommer fram till. För imorgon är en sådan dag då jag verkligen inte kan sitta inne, det blir alldeles för mycket innesittande och nej jag måste komma ut.  Och här i älvsjö känner jag nästan inga alls, med tanke på att jag bara bott här tre fyra veckor.  Och på fredag så får man gratis frukost på globen, någon som hänkar på? Ähh, dit ska jag icke för på fredag så ska jag träffa Athena, för allra första gången. Och vi ska även vara med hennes kompis Ina och två andra killar. Så det lär nog bli kul? Hoppas jag..

Nah, nu loggar singman in så ska prata med henne lite fort! 

/ isabel

Kommentarer
Postat av: diana

tah aaha akej tack tack :) §§§§

2008-08-06 @ 22:11:16
URL: http://dsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0