aina

Haha, do you kommer ihåg mina vänenr ifrån spanien? ja, jag som trodde att vi skulle tappa kontakten forever? men nejdå vi har börjat snacka via playahead, elelr bara med en person, micke hah.
Jaja, här sitter jag uppe och har as tråkigt. Ingen är inloggad typ, för att dom har tydligen skola imorgon, så det lämnar mig till no life (?). Åh imorgon så ska jag möta Karen en snabbis i staden, eller tror att jag kommer nog få åka till slussen får se hur det blir. Hur som helst så ska isabel upp tidigt imorgon och då får vi hoppas på att jag blir den första som bloggar på moronen, det var länge sen hah? Jag tror nog att jag ska slagga nu jag ser ut som döden, helt jävla blek och svart runt ögonen. men men det är inte så att någon ser mig just nu, eller åtminstonde ingen speciell haha.
Buenas notche (?) ... david lärde mig det igår det betyder typ godnatt eller något, jaja ciao! / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0