9 agusti

Tjoo, vaknade för en stund sen.   Har hunnit städa rummet lite och ska strax börja fixa mig i ordning. Jag ska allstå vara med Olivia idag, kanske. Jag tänkte ringa henne nu och se hur det blir.  Och så måste jag kolla upp vädret så det inte ska hålla på och spöregna, typ.  Eftersom jag inte har något annat att berätta så kan jag ta och skriva om min veckas nya planeringar haha om man nu kan kalla det så.

Söndag: Har ingen aning vad jag ska hitta på.
Måndag:  Har träning, därefter åker jag hem till Yasmine & slaggar där
Tisdag: Ung med Yasmine och några andra (slaggar hos henne igen)
Onsdag: Ung med Yasmine och några andra, vet inte riktigt om jag sover över där.
Torsdag: Träning sova hos pappa
Fredag: Kanske ung igen eller grönan (?) / åker hem
Lördag: The voice med amanda tror jag.
Söndag: Inga planer.

Så här ser min höjdar vecka ut.  Dagarna jag är hos yasmine lär jag nog inte blogga så mycket, inte vad jag tror i alla fall. Ne nu ska jag ringa Olivia! 

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0