31 augusti

tjohej bloggen! saknat mig? jo det är ju så att ag inte har haft någon ork för att skariva i bloggen, men nu så har jag lite extra power så att vi får se hur mycket jag orkar skriva. Som många vet så var det Nrj igår, och självklart så åkte man dit. Ja, men först så var jag hos min moster som fyllde år, det känndes lite taskigt och bara gå därifrån utan tårta ;o ? Haha men josephine var där med mig så att vi chillade lite men sen så var det så att vi var jätte försenade men vi brydde inte oss så pass mycket om det för att dom börjar alltid med dom dåliga först haha. Vi mötte jessica och olivia där och hade det asa kult! vi drog hem när det hade slutat för att ingen hade någon ork för att efterfesta, men jag var ju helt slut. Och idag så har vi bestämmt att vi ska åka till ungdomsmottagninen haha. Nu ska jag fixa frukost till mig.
big love / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0