3 days left

hello bitches! ah vad skon det ar har, jag steks dag in dag ut haha. hur har ni det i sveriga? ar det skont med regn? jag typker att det inte skulle vara sa dumt ifall det regnade nagon gang har i spanien, det lar behovas. Jag kan knappast ata en glass for att det smalts pa engang, men men. Oh juste, jag och syster hade haffat till oss nmagra kompisar som heter .. Micke, romeo (jens) och lille anthony som jag aven kallade antonio tyckte att det var lattare och okmma ihag, jaja mina brothers kom ifran sverige, micke kommer jag inte ihag men jens kom ifran farsta och anthony var ifran ragsved. dom hade en san harlig humor sa otoligt roligt men det trakiga var att dom akte idag klockan 5. jaja, vi tappade kontakten med dom eftersom sista gangen vi var med dom var igar morgon  nar vi badade, men det slutade med att jag och syster brakade och vi drog hem utan och saga hejda, aja dom forstog nog sjalva att vi var sa javla sura da. men det kommer och vara trakigt utan dom. Haha om ni undrar vrf jens kallas for romeo sa kan jag tyvarr inte beratta men kan bara ge tips, julia(?) haha. det ar en lang historia *not*.
jag har sa torr humor. Just nu sa ska klockan sla nio och alldels strax ska jag hem for att gora mig i ordning och sen drar jag ut med hermana en sveng, vi lar nog hitta nya kompisa. men no one slar dom, dom var topp notch! haha .
oh my friends, igar vare det jordbavning har, men det var en 2a sa att det var inget farligt med det, vi klarade oss :)

ar tillbaks i sverige om endast 3 dagar.
Big love / amanda

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ha det så trevligt Spanien dem sista dagarna :)

2008-08-13 @ 13:33:50
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/
Postat av: julia.

åh, hopppas att du har det bra!

2008-08-15 @ 09:49:24
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0