29 agusti

Har inte haft någon större lust att blogga, fast jag gör det ändå.  Idag var det igentligen planerat att Yasmine skulle sova hos mig, men det blir inte som vi planerat.  Utan hon och Johanna gör det imorgon istället. Jag är inte riktigt säker när jag ska möta dem imorgon. För vi ska upp till mig och lämna deras väskor den drar vi in till kungsan. Det är ju nrj in the park imorgon, ser fram emot det.   Sen idag ska jag inte göra så mycket annat än att se på ett flertal filmer och bara sitta här och inte göra något annat. Eller så kanske jag gör något annat? Vi får se, fast jag blir nog hemma.

Aja, har ingenting att komma med.  Bloggar kanske senare.
pussar / isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0