22 augusti

Tohejsan! jo det var ett tag sen jag skrev? kanske nån dag haha men men nu börjar jag igen. Hade tröttnat på att blogga hela tiden men nu är jag igång igen. Ska nog inte berätta om mina andra dagar men däremot så ska jag berätta om idag. Tidigt på morgonen så mötte jag Isabel för att gå till skolan, slutade omkring 14.00 och sedan så väntade jag på my papis föräldrar alltså. Vi åkte vidare till stuvsta när vi egentligen skulle till älvsjö men ändå så gick vi av i stuvsta. Jaja, men det var några som mötte oss med bilen ovh körde oss hem til dom, där åt vi mat och lala. Haha ni kanske tror att vi bara mötte främlingar men nej vi kännde som, kanske ni förstog det men ändå. Jag orkade inte stanna där hela dan så att jag gick hem till min moster som bor i närheten där. Min kusin var även där och henne lilla son vicktor. Jag stannde där tills 21.00 ungefär och så tog jag mig hem sen hela vägen.
Nu så sitter jag här! mirakel ore what? haha nejdå jag är data nörd så att det är inte konstigt att jag sitter här och tråkar.
Imorgon så hade jag tänkt och kolla när J och C tar konf. det skulel bli roligt. Men därefter så åker jag antagligen till rottebro eller staden bara.

Men nu så ska jag duscha, så god lucka till mig och bli ren, jag ser ju ut som bara den. Haha se you! / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0