20:48

Hallelulja så trött jag är, kanske lika bra det då med tanke på att jag ska upp lite innan 7 imorgon. Så ska lägga mig tidigt idag, innan 10 hade jag faktist tänkt mig! Eller 9 så stänger jag av datorn, sen lär jag nog läsa klart frida tidningen och smsa. Sen somnar jag.. Eller 9 skulle jag stänga av den? Det är typ nu, vilket jag absolut inte tänkte på så ahap people jag stänger av datorn när jag bloggar klart. Glömde totalt bort vad jag hade tänkt att säga?. Och föresten så börjar skolan på torsdag, lite efterlängtat så där men efter en vecka så kan jag garantera att jag bara kommer längta efter höstlovet. Men thats it, dessa gamla vanor börjar komma tillbaka nu.

sleep tight! - isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0