20 agusti

Aloha. Jag kom på att tänka på en sak fan vad otroligt roligt och intressant det måste vara att läsa vad jag eller vi gör på dagarna egentligen... Eller inte. Haha. Men det bryr jag mig inte om för det är skönt att skriva ändå!

Jag åkte som sagt in till stan för att möta mamma på en snabb runda, kom hem med en stickad tröja, i like. Och så köpte mamma någon konstig grej åt mig, typ tvingade mig den hem. Något slags block, för att jag ska hålla reda på mina grejer? mmmm. Schysst. Men i alla fall så hittade jag ingenting mer.  Idag är det sista dagen på sommarlovet känns faktist riktigt skönt att det är skola imorgon, men att gå upp tidigt är inte min grej allstå. Vi får se hur det blir imorgon!

Nu ska jag göra något, typ in på bloggkoll och se vilka som uppdaterat!
puss puss - isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0