19 agusti

Hello sunshines!
Det är varmt ute, very hot hot hot.  Har suttit inne hela dagen,  legat och kollat på film hela dagen. Ska passa på och vila ut innan skolan börjar, det är bara två dagar kvar. Jag har märkt att de flesta började redan igår, och vissa idag och imorgon. Men inte vi,  fast imorgon måste jag upp tidigt, jag har nämnligen tandläkartid halv 9. Så jag ska lägga mig tidigt idag, undra hur det kommer att gå? Vi får väl se när jag somnar..   Jag missade min träning igår, buuhuu för jag var på mötet och de där.  Och jag älskar min dansgrupp galet mycket,  och snart är den stora uppvisningen, fan vad jag längtar!  Aja nu ska jag läsa någon tidning som kom i posten idag, jag premenerar på någon tidning, kommer inte ihåg vad den heter.

peace / isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0