10 agusti

Jag vaknade för en liten stund sen, jag höll på fixa med designen.  Vi ska byta bakgrundsfärg eller en helt ny header. Det tråkiga är att förr hade vi massivs med bilder tillsammans men jag tog bort allt från datorn och nu har vi inga alls nästan.  Så det är väl anledningen till att vår design/header får se ut så här ett tag till.    Jag lär nog sitta inne hela dagen, med tanke på att söndag räknas nog mer som en lugn hemma dag/kväll,  eller det räknas så för mig.  

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre, förr skrev jag flera inlägg per dag och då fick jag upp saker att skriva drygt hela tiden. Direkt när något slog mig i huvudet så skrev jag ner det, nu är det numera att allt står still och jag får inte fram något att skriva.   När skolan börjar så kanske jag får något att skriva om, inte vet jag. Det är ju bara 11 dagar kvar. Fast om 8 dagar ska jag till skolan och göra lite saker och så har jag även utvecklingsamtal då.  Anyway så ska jag leka med designen lite till för det är mycket som sitter fel!

/ isabel

Kommentarer
Postat av: julia.

jag gillar den headern du har nu!

2008-08-10 @ 14:09:05
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: JULIA

grymt snygg header!

2008-08-10 @ 15:02:54
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin design

pusspuss

2008-08-10 @ 15:20:13
Postat av: Anonym

...

2008-08-10 @ 15:20:23
Postat av: Anonym

Svar: jag åkte silja europa och silja galaxy ;) Skitkul!

2008-08-10 @ 16:47:49
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0